maxus e-deliver 9

maksymalna przestrzeń.

maksymalny komfort

Duża przestrzeń ładunkowa i dobry komfort dla kierowcy – to główne atuty elektrycznego Maxusa e-Deliver 9

Zasięg i przestrzeń

 Zasięg 

296 km / 353 km

(WLTP cykl mieszany / miejski)

Przestrzeń ładunkowa

9,7  lub 11 m³

sprawdź specyfikację

Poznaj załadunek

Praktyczne tylne drzwi e-Deliver 9 oferują wygodną i wydajną strefę załadunku. Tylne drzwi można otworzyć do 236 stopni, co ułatwia załadunek wózkiem widłowym, a niski stopień z tyłu ułatwia załadunek ciężkich przedmiotów.

Zasięg i ładowanie

ukryty

Akumulator i ładowanie samochodu elektrycznego

e-Deliver 9 ma wiodący w swojej klasie zasięg do 353 km (WLTP miejski).

e-Deliver 9 oferowany jest z trzema rozmiarami baterii do wyboru:
51,5 kWh, 72 kWh lub 88,5 kWh.

Jeśli wybierzesz samochód o pojemności baterii 51,5 kWh lub 72 kWh, samochód naładuje się od 20% do 80% w 36 minut.

Jeśli wybierzesz baterie o mocy 88,5 kWh, samochód naładuje się od 20% do 80% w 45 min.

Ładowarka domowa / ładowarka awaryjna

Najłatwiej naładować samochód elektryczny za pomocą ładowarki domowej / ładowarki awaryjnej / Mode 2 / schuko. Taką ładowarkę łatwo podłączyć do standardowego gniazdka. W przypadku regularnego używania takiej ładowarki wymagane jest zabezpieczenie przebiegu bezpiecznikiem 10A z wyłącznikiem różnicowoprądowym typu B.

Te kable ładujące przewodzą prąd przemienny i wykorzystują ładowarkę pokładową pojazdu do ładowania akumulatora w pojeździe. Dostarczona przez firmę Maxus ładowarka awaryjna może pobierać z gniazdka maksymalnie 10A.

Przykład ładowania, 2,2kW: Akumulator o mocy 50 kWh jest ładowany w niecałe 23 godziny (50 kWh / 2,2 kW = 22,7h)

Ładowarka ścienna

Najlepszym sposobem na ładowanie samochodu elektrycznego jest użycie ładowarki ściennej. Taka ładowarka wymaga instalacji i oddzielnego okablowania ze skrzynki bezpieczników, ale w zamian dostarcza więcej energii do Twojego samochodu niż ładowarka awaryjna. Taka skrzynka ścienna ma najczęściej 32 A. Często nazywana trybem 3 (Mode 3).

Używasz oddzielnych kabli ładujących ze skrzynki ściennej do pojazdu. Te kable ładujące przewodzą prąd przemienny i wykorzystują ładowarkę pokładową pojazdu do ładowania akumulatora w pojeździe. Ilość energii, jaką uzyskasz, zależy od pojemności skrzynki bezpieczników, samej skrzynki ściennej i mocy, jaką jest w stanie odebrać ładowarka pokładowa pojazdu.

Przykład ładowania, 6,6kW: Akumulator o mocy 50 kWh ładuje się w niecałe 8 godzin (50 kWh / 6,6 kW = 7,57 h).

Ładowanie za pomocą szybkiej ładowarki

Najszybszym sposobem na ładowanie samochodu elektrycznego jest użycie szybkiej ładowarki. Ładowarki te wymagają mocnego zasilacza i zwykle nie są odpowiednie do zainstalowania we własnym systemie.

Ładowarki te mają wbudowane konwertery AC/DC i oddają prąd stały bezpośrednio do akumulatora w pojeździe. Ilość mocy, jaką można otrzymać, będzie się różnić w zależności od samochodu. Wszystkie pojazdy firmy Maxus mają możliwość korzystania z szybkich ładowarek w standardzie CCS.

Przykład ładowania, 50kW: Akumulator o mocy 50 kWh jest ładowany w ciągu 1 godziny (50 kWh / 50 kW = 1 h).

Gwarancja

Zakup elektrycznego samochodu ma być bezpieczny. Dlatego Maxus e-Deliver 3 sprzedawany jest
z gwarancją 5 lat / 100 000 km oraz gwarancją na baterię na pełne 8 lat / 160 000 km.

Podwozie samochodu pokryte jest środkiem antykorozyjnym, który chroni przed powstawaniem rdzy.
Nie musisz za to dopłacać, masz to w cenie.

Zasięg i zużycie

ukryty

Wiodący zasięg w klasie

e-Deliver 9 ma wiodący w swojej klasie zasięg do 353 km (WLTP miejski).

e-Deliver 9 oferowany jest z trzema rozmiarami baterii do wyboru:
51,5 kWh, 72 kWh lub 88,5 kWh.

Jeśli wybierzesz samochód o pojemności baterii 51,5 kWh lub 72 kWh, samochód naładuje się od 20% do 80% w 36 minut.

Jeśli wybierzesz baterie o mocy 88,5 kWh, samochód naładuje się od 20% do 80% w 45 min.

 

Zużycie i zasięg

Jeśli rozważasz zakup samochodu elektrycznego, zasięg jest prawdopodobnie jedną z rzeczy, o których często myślisz przed dokonaniem wyboru. Osoby, które nie miały wcześniej doświadczenia z samochodami elektrycznymi, mogą łatwo pomylić wszystkie informacje o zasięgu – i czteroliterowe skróty (NEDC, WLTP). Również opinie osób, które już posiadają samochód elektryczny bywają rozbieżne. Niektórzy zgłaszają większy zasięg niż podano, podczas gdy inni twierdzą, że jest odwrotnie.

 

 

NEDC

NEDC to stara metoda pomiaru i cykl testowy, z którego wszyscy producenci samochodów korzystali w przeszłości do wskazywania zużycia i emisji CO2. Była to bardzo optymistyczna metoda pomiaru i zdecydowana większość uważała, że liczby te nie odpowiadają rzeczywistości.

WLTP

zapewnia dokładniejszy obraz. Nowa metoda pomiaru WLTP jest znacznie bardziej realistyczna i dokładna, a użytkownicy samochodów elektrycznych często zgłaszają w praktyce lepszy zasięg niż podana wartość WLTP.

WLTP jest zatem bardziej realistyczny niż NEDC. Całkiem proste, jednak wciąż jest kilka elementów do rozważenia. Cykl WLTP ponownie składa się z kilku różnych testów. Niektóre z nich nie pasują idealnie do warunków polskich. Ważną kwestią jest tutaj na przykład to, że cykl jazdy w WLTP mieszany, który jest szeroko stosowany w marketingu, obejmuje również jazdę z prędkością do 130 km/h, co nie jest dozwolone na wszystkich drogach. Cykl WLTP mieszany/miejski to kolejny wariant, który z doświadczenia jest bardziej zgodny z normalnym wzorcem użytkowania. Na naszej stronie podano obie wartości zakresu, zarówno mieszanego, jak i mieszanego/miejskiego.

przestrzeń na twój sukces

Przestrzeń ładunkowa 9,7m³ lub 11m³

Ładowność

do 1.200 kg

Masa przyczepy

1.500 kg

bezpieczeństwo i systemy

skontaktuj się

Umów się na jazdę testową